Kızlar kasılma nasıl oluyor? 38+1 haftalığız. Sancım vs yok. Mesela bebeğim bazen hareket ettiğinde karnım ağrıyor, hareketleri canımı acıtıyor. Bazen kendini sertleştiriyor bir yerde toplanıyor. Onun haricinde birşeyim yok. Bebek baş aşağı. Vajina baskım var ayrıca. Ama kasılma nasıl birşey bilmiyorum. 🤷♀️