bsremr19 Haftadayım. Daha önceden de reflü ve yemek borusu iltihabı sorunum vardı gebe kalınca bıraktım. Ama 3-4 gündür çok fena durumdayım mide yanmasıyla beraber kusma da var. Doktorum Panto hap önerdi başından beri iç diyor ama ben içmiyordum artık mecbur durumdayım. Hiç doktoru önerip içen var mı başka? Korkuyorum
powerpuffgirlss bsremr19 bana şurup vermisti ama hic fayda etmedi sonralari cok kotu olmustum daha sonra nexium diue bi hap verdi cok iyi geldi Allah razi olsun cikarandan hatta bi sabah ictim 4 gun idare etti beni bi sor istersen
Baklavaseverim bsremr19 Ben başından sonuna kadar panto rennie ve prillam kullandım daha önce mide kanaması öyküm vardı hatta son aylar da mide koruyucuyu gün de 2 ye çıkarmıştı doktorum sabah akşam olacak şekilde
bsremr19 powerpuffgirlss hemen bi araştırayım. Ya bu mide koruyucular B kategori diye geçiyormuş. İnsan bi korkuyor :/
powerpuffgirlss bsremr19 bendw korktum icmemek icin baya direndim ama baktim ne yatabilirim ne uyuyabilirim ictim bisey olmadi Allahin izniyle cok sık icmiyorum ama
Necc86 Bende aynı siz gibiyim. Mide ağrısından kıvrandım. 12. Haftadan önce dr olmaz dedi. Sonrasında dahiliye ye gittim o yazdı. Şimd 17 haftalık olduk. Kullanmasam herhalde kıvranırım. Dr yazdıysa ve gebelikte kullanıma uygunsa kullanın bence.
Necc86 bsremr19 bende acino panpas ağrım olmuyo ama mide yanmam var. Onada yiyorum yeşil. Bugün soda denedim sade soda da iy geldi ☺️
merve37571_ Ben hamileligimiz başından beri lansor kullanıyorum. Tup mide amelyatliyim yoksa yanma gecmiyor. 36. Haftadaki şimdilik bir sknti yok.
Necc86 Evet dr banada demişti lansor kullanabilirsin diye. Kapsüllü kullanmayorum diye acino panpas kullanıyorum
ipekgibi11 Merhaba panto kullanıp sıkıntı yaşamadınız değil mi? 15. Haftamdayım mide ağrısı çekiyorum doktor bunu söyledi ama internette kullanmayın yazıyor doktora da güveniyorum