Kizlar sabah bi konusma acmistim pcos var adet olamiyordum doktor duphastan verdi 3 gundur cok az kanamam vardi sadece peceteye geliyordu hirde kahverengi akinti tarzindaydi doktor 3. Gunu gel demisti ama benim daha yeni suan kanamam basladi kafam cok karisti size yarin gitmeli miyim yoksa bugunu 1. Gun olarak saymali miyim