Bebek10 Merhaba arkadaşlar bugün biraz temizlik yaptım 11 haftalık hamileyim belime sancı girdi uzandım belim geçti ama kasıklarımda ağrı var vajinadan sanki ip varda biri çekiyormuş gibi bir his var korkuyorum
ikbalnur Bebek10 Ayy dün gece bende öyle oldum çok fena bişey ya kasiklarimda ağrı var hala ama o çekilme hissi gitti
Bebek10 ikbalnur doktora vs. Gittiniz mi ben doktoruma yazdım idrar yolu enfeksiyonu da olabilir yarın bi gel dedi
ikbalnur Bebek10 Yok hayır görüşmedim bebek büyüdüğü icin mi diye düşündüm ama bugün akintimda peynirimsi bi kıvam geldi büyük ihtimal enfeksiyon olabilir 1 hafta var kontrolüme de devam ederse yazarım galiba doktoruma
ikbalnur ikbalnur Bebek10 inşallah canım kontrolden sonra bana da haber ver önemli biseyse bende biraz erken gitmiş olurum
Bebek10 ikbalnur idrar testi verdim canım Bebek iyi dedi yorulmussundur yada idrarda enfeksiyon vardır dedi bakalım sonucu beklicem ama bebişim iyiymiş şükürler olsun