duygunisa maalesef 12. En doğrusu 14. haftaya kadar sabretmen gerekiyor erken haftalarda diş tedavisi düşüğe sebep oluyormuş dişine enfeksiyon kaptırmamaya dikkat et dayanılmaz olursa diş doktoruna git hamilelere uygun antibiyotik veriyorlar onuda kadın doğum doktoruna danışarak kullan benimde ağrım 5. Haftamda başladı 9 haftalık oldum bebeğimin sağlığı için zor bela sabrediyorum