buketdeniz19 teraziela evet ya yiyip kilo alamayanlardanım ben sinir oluyorlar o duruma arkadaşlarım 😂😂
teraziela buketdeniz19 Hahahahah bize su içsek yarıyor siz yiyip yiyip kilo almayınca tabi dikkatleri üzerine çekersin😂😂
bohembircadi teraziela Acıktım eşimi bekliyorum. Ve saatlerdir kendi kendimi duşa girmeye ikna etmeye çalışıyorum ama çok üşeniyorum 🤦🏻♀️🥲
emine144 teraziela 6+5 oldum ve inanılmaz derecede yorgun hissediyorum. İştahım azalmasına rağmen yemek yiyorum ancak yerken bile yorulup tekrar uzanmaya gidiyorum. Siz de böyle misiniz. Sabahları uyanmakta zorlanıyorum çok uyuyorum
bohembircadi teraziela Evet orası öyle ama sonrası da var saç kurutma vs 😅 Hamilelik ilerledikçe üşengeçlik yüklendi bana 🙈
[silindi] ya bende de hipotiroidi var 45 kiloda başladım 4 aylık olduk hala 45 kiloyum 😞 normal miymiş kilo almamak? çocuk beslenemiyormuş gibi hissediyorum buketdeniz19
teraziela [silindi] çocuk her türlü beslenir canım kanından ama ilerleyen aylar da rahim ve bebek büyüdükçe tartıda kilon artar merak etme☺️