Kızlar ilk defa yaptırdım ikinci gebeliğim e nabiza bir bakım dedim de sonuç çıkmış kadın bana iki hafta sonra demişti ama 3 gün filan sürüyormuş sanırım neden iki hafta dedi anlamadım ama neyse sonuç 37.1 gösteriyor serbest ikili tarama testi diyor normal mi sayısı normal yeşil tık.diyor ama bilemedim yine de soylim anlayaniz olur belki diye.