Kızlar bugün (ilk idrarla değil) ovulasyon testi vardı elimde fazladan, onunyapayım gebelik varsa çıkar dedim biliyorum daha erken ama aşırı aşırı silik çıktı hiçbi koyuluk yok. Demekki gebelik yok diye canım sıkıldı bi keyfim kaçtı. Olsaydı bu kadar silik çıkmazdı değil mi 😞