Merhaba Arkadaşlar; Bebek arabasında ve anne yanı park beşikte hangi markaları aldınız hangilerini tavsiye ediyorsunuz? İnanılmaz kararsız kaldım bu konuda fikir ve önerilerinize ihtiyacım var. Şubatta bebeçeyizde indirim varmış kraftın kenya i-size modelinde kullanan var mı varsa memnunşyetini yazabilir mi? Şimdiden çok teşekkür ediyor yorumlarınızı bekliyorum❤️