Merhaba arkadaşlar birşey soracam size ben 32 haftalık gebeyim bebeğimin kafası ve karın çevresi iki hafta geriden geliyor dedi dr ama bu zmana kadar böyle birşey yoktu neden olmuştur ne yapmamız gerekiyor böyle bi durum yaşayan var mı iki hafta sonra kontrole gel dedi nst çekildi sıkıntı yok dedi ama çok korkuyorum