sunbloom123 Nasıl geçiyor kızlarrr 36 olmamla bel ağrısınıj gelmesi bir oldu anlık bende birde hareketlerini yoğunmu hissediyorsunuz ben çok yoğun hissetmiyorum da
Lexias sunbloom123 35+2 hareketleri çok yoğun çok canımı yakıyor 🥹 geceleri karnım iyice sertleşiyor hareketleri de kasılma gibi
2bebekbiranne55 sunbloom123 yarın 36 oluyoruz makat sancım olmaya başladı korktum bugün artık gittim kontrol hakkım vardı nstde bişey çıkmadı bebek de gayet iyidi artık büyüdükleri için içerde durumlar karışıyor 🤣
hazalarya Benim de bel ağrım ve sancılarım başladı. Yalancı olduğunu düşünüyorum çünkü dinlenince geçiyor ayağa kalkınca devam ediyor. Ben de 36+0 şuan
sunbloom123 Lexias geceleri bende de oluyor ama bazen sakin bazen çok fazla şeklinde ilerliyoruz 1-2 haftadır 😂
sunbloom123 2bebekbiranne55 bende de hafiften sanki makat ağrısı var gibi bide hafiften belime ağrı girmeye başladı dünden beri ayy biran önce insan kucağınada almak istiyor 🤭🌸🥰
sunbloom123 2bebekbiranne55 benimde aynı şekilde sezaryen su azlığından 5 şubata ya da 9 şubat arası verilcek sanırım pazartesi belli olcak 🤭