kumru1578 7.haftamdan 11.haftama kadar kahverengi lekelenmem oluyordu. Doktora söylemiştim leke istemiyoruz ama kahverengiyse bir sorun yoktur demişti. Yine de aklımızda kalmasın diye progestan yazdı onu kullandım sonra son haftalarıma kadar bi leke görmedim