mubss Bugün aşılamaımın 12. günü çatlatmainemin 13 14. günü akşam eve gelince Awox test yaptım silik gördüm sizce var mıdır etki geçmiş midir görsel ekliyorum
Anonym666 mubss bence var canm cünki ben 3 kere asilama oldum her seferinde doktor 12. gün test yapmami istedi sende tam gününde yapmisin ignenin etkisinin bukadar uzun kalicagini sanmam ve benimkiler hep negativ di 12. günde
winniandfriends mubss bence acilde hemen kan verin sonuç hızlıca çıkar en net bu şekilde öğrenilir veya yarın sabah testi tekrarlayın çizgi koyulaşırsa artmıştır demektir ben o şekilde yaptım
sehnazz000 mubss ben 6.günde test yapmıştım çıkmamıştı sonrada çıkmadı zaten 12.günde yaptıysan çıktıysa hamilesin gibi geldi acile git karnım ağrıyor de kan testi yapsınlar
buketdeniz19 mubss acilde kan ver bişey olmaz pazartesi bir daha alır zaten inşallah 🙏 Allahım nasip eder
mubss Nisannurr tamamdır yarın akşam yapıp kontrol ederim ama işte eşim kan verelim diyor ben erken diyorum sizce erken mi
Nisannurr mubss kanı istenilen zamanda verin. Yani 14.gün. O süreye kadar testle koyulaşma kontrol edilebilir
bilinmeyenkadininmektubu mubss Bana var gibi geldi inşallah vardır canı. istersen acilde kan ver senin için daha iyi olur 1 2 saate öğrenirsin