Kızlar merhaba. Kaç haftalık olduğumu bilmiyorum diğer postumda zaten var doktorun tahmini 6 haftalık ölçümü öyle gösterdi. Geç döllenme dedi kesem 8 hafta bebek 6 hafta dedi 10 gün önce bebek göründü kesem vs Herşeyi çok beğendi. Dün gittiğimde yine ses alamadı ama gözle görünüyor kalp atışı pıt pıt ediyor bana da gösterdi ama illa ses duymak istiyorum dedi içimi korku kapladı. Çünkü yine 6 haftalık dedi geçen gün geldiğimde de 6 haftalık dediniz diye sorunca öyle mi dedim dedi. 🙄 Rahim şeklimden dolayı böyle olduğunu 8. Haftada gidersem kesinlikle net şekilde göreceğiz diye 11 şubata randevu verdi. Bulantılarım baş dönmem çok yoğun. Ama çok korkuyorum kalp atışı görüp duymayan ya da sonrasında duyan var mı? Ne yapacağımı şaşırdım. Yabancı yerdeyim Türk doktor yok anlaşmak zor iyi doktor bulmak zaten zor. 2 haftada bir doktora gidiyoruz delirecem artık 😔 kesemi falan çok beğendi ama 11 şubatta kalp atışı alamazsak ses olarak farklı bir konuşma yapacağız dedi 😔 bebeğim var mı yok mu😔