Canım çok zorlandığın belli, gerçekten yorulmuşsun 🤍
Bu kadar sancı, ağrı ve uykusuzluk normal olmayabilir; mutlaka doktoruna yaz ya da görün.
Şu an kendini zorlamadan dinlenmeye çalış, bol su iç.
Gece geç saatte yeme-içmeden, kafein ve tatlıdan uzak dur.
Kısa bir yürüyüş ya da sadece temiz hava almak biraz rahatlatabilir.
En önemlisi yalnız değilsin, bu süreç geçecek. Kendine yüklenme.