zeynepsalgarr1 Sağlık ocağında 50gr yükleme yapıyorlarmış ve benim doktorum 75gr istemişti. Doktorumla görüştüm hastanemizde gelip yaptıralım dedi fakat özel olduğu için ücretli yarın sorucam ne kadar diye. Sizler yaptırdınız mı? Kaç gr ve nerde yaptırdınız?
[silindi] zeynepsalgarr1 banada doktorum 75 gr olandan yazmış bu gun ama ben daha saglık ocagıyla görüşmedim
Yurdanur zeynepsalgarr1 yani yapıyolardır bence ben ilçede oturuyorum merkeze özel doktora gidiyorum ama git gel zor olacağı için doktoruma oturduğum yerde yaptırabilir miyim dedim o da olur dedi ilçedeki devlet hastanesine bişi sormadım yapıldığını düşündüm kadın doğumdan sıra aldım şeker yükleticem dedim..doktorda hatta kaydım çıkmadı hiç devlete gitmediğim için bilgilerimi kaydetti sonra tamam aşağıda yaptır 75 gr dedi laboratuvarda yaptırdım öğleden sohra da sonuçlarımı aldım
zeynepsalgarr1 umtfkmry bende sağlık ocağında olacaktım ama 50gr yapıyorlar o yüzden doktorum 75gr istediği için doktorumun olduğu hastanede olucam
umtfkmry zeynepsalgarr1 bizim bağlı olduğumuz sağlık ocağı doktorun isteyeceği her iki ölçüde de yapıyor. Şansımız vardı bu yönden. Siz de hastanede yaparsınız sonuçta aynı işlem