Kızlar moralim çok bozuk . Bugün doktor kontrolüm vardı doktor yağ oranın çok yüksek dedi .. Buda erken yaşta kalp krizini vs tetikler dedi ☹️300 lerdeymis yağlı yemeklerden kaçın dedi .. 30+5 haftalık hamileyim ve 72 kg yim ..59 la hamile kalmıştım sizde böyle bi durum yaşayan varmı..bebekte hersey yolunda dedi çok şükür 🙏