Bende nisan başı veya ortası gibi gözüküyor geçen hafta alişveriş yaptım biraz bişeyler aldım bende.
Uzun kollu fermuarlı tulum aldım 6 tane falan ama 0-3 aylık aldım yenidoğan almadım.
5 tane alt üst uzun kollu takım aldım
10 tane kısa kol zıbın aldım
Bide e bebekte böyle ikili altlar satılıyordu onlardan aldım
Yenidoğan pek tercih etmedim hemen büyüyor diye sadece 2 tane hastane çıkış seti alıcam yeterli diye düşünüyorum.Aldığım şeyler çok kalın şeyler değil mevsim geçişi olduğu için bu şekil tercih ettim bende çok araştırarak aldım hepsinide e bebekten aldım