Anneler merhaba
32+34.haftamdayım ve son kalanları toparlayacağım artık.
Emzirme Südyeni ve Atleti
Göğüs Ucu Kremi
Göğüs Ucu Slikon Koruyucu
Siveno Deterjan ve Emzik&Biberon Temizleyici
Mustela Şampuan&Bebek Yağı&Pişik Kremi&Losyon Seti
Granülmatik Sabun.
Bunlardan gereksiz olduğunu veya kullanılmadığını düşündüğünüz varmı? Südyen olarak penti ve dagi markası arasında gisip geliyorum hala karar veremedim🥺 Atlet almak da şart mı? Tahmini doğum mart ayında olacak gibi🙏