kızım korkuyor demiştim marttan beri deniyordum ocakta 3e girdi neredeyse 1 sene olacak tuvalet eğitimiyle uğraştığımız en son dememizde kakasından korkmuştu ve asla asla yapmıyordu söylemiyordu bugün bir ilk yaşandı ne zamandır tuvalet lafı etmiyorduk sadece bezi bırakırsa okula başlayabileceğini söylüyorduk denk geldikçe ve bugun biz eşimle temizlik yaparken o cizgi film izliyordu birden bize seslendi tuvaletim geldi diye önce şaka yapıyor sandık sonra yukarı bi cıktık ki tuvalette yere bezini açmış birazını bezine yapmış birazını adaptöre yapmış ona klozete adaptör almıştık lavabonun altındaydı onu cıkartmış koymuş yapamayınca bizi cagırmıs şok oldum hiç tepki vermedim çok mutlu oldum ama hamilelik yüzünden çok midem kalktı poşet almaya zor yetiştim ben temizleyemedim eşim temizledi. bundan sonra nasıl tepki vermeliyim bilmiyorum nasıl davranırsam devam eder yapmaya ve bulantılar yüzünden çok iğreniyorum eşim yokken nasıl temizlicem kusmadan nasıl durucam bilmiyorum tavsiyeniz var mı mutluluktan havalara uçuyorum kardeşi mayısta doğacak o doğmadan öğrenirse harika olur😭💗