DilarAsel Kızlar merhaba bugün 5+2 yiz, 3üncü gebelik fakat bu gebelikte hiç yemek yemek istemiyorum yani canım hiç birşey yemek istemiyor neden böyle oluyor anlamış değilim mide bulantısı vs yok ama iştah hiç yok 🙋♀️🤷🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
ghostty DilarAsel ilk trimester çok normal. Bebek zaten sizden besleniyor önemli olan sizin sağlığınızın iyi olması. Doktorum depolarından besleniyor kendini hiçbir şey için zorlama dedi. Öyle de oldu🤗
bilgeesa DilarAsel merhaba bende aynı haftadayım mide bulantım yok ama hiç yemek yiyemiyorum hiç istahım yok nasıl oldunuz siz suan
ghostty DilarAsel çok fazla kahve içmemeye çalışın. Benim tüp bebekti ve kahve yasaktı. Otomatikman da kahveden aylarca tiksindim ve içmedim. Ben de sadece tost ve makarna yiyebildim bir dönem. Et,yumurta her şeyden tiksindim. Sonra düzeldi🤗
DilarAsel ghostty umarım bu yiyememe dönemi de bir an evvel geçer aç geziyorum ama canım hiç birşey istemiyor 🥲
ghostty DilarAsel benim de açlık bulantısı vardı bu daha da kötü galiba🥲 İnşallah erkenden geçer sizin döneminiz de.
DilarAsel ghostty çok şükür 2 gebelikte de bulantı falan çekmedim ama açlık çekiyorum evet sizinki daha kötüüüğ 🥴