uracolect Arkadaşlar adetten 4 gün önce gebelik testi yaptım silik çıktı bir gün sonra kan verdim 17 Ocak 19.3 20 Ocak 69.53 23 Ocak 310 29 Ocak 393 Yani kızlar kimyasal gebelik mi geçiriyorum lütfen yorum yaparsanız sevinirim ?
fatmaa51 uracolect 23 ocak ve 29 ocak aynı hastanede yapılmadıysa bidaha kan ver ama aynı hastaneyse büyük ihtimal kimyasal canım çünkü arada 7 gün var
fatmaa51 uracolect aslında iyi bir doktir araştırıp gitseniz sorunun ne olduğunu söyler sizde daha fazla yorulmazsınız Rabbim en yakın zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin insallah💖💙🤲🏼🤲🏼
revsnnnn uracolect moralini bozman kimyasalın arasına 1 adet dönemi koy sonraki Allahın izni ile sağlıklı olacak inşallah benim 3 kimyasal gebeliğim oldu çok şükür 2. Bebeğime gebeyim
esssss1960 uracolect bi arkadaşımda öyle olmuştu da ordan aklıma geldi Rabbim kucağınızı hayırlı sağlıklı sıhhatli evlatlarla doldursun inşallah🤲
uracolect buketdeniz19 allahtan ümit kesilmez ama bende öyle düşünüyorum çok sıkıldım bu durumdan artık ilk gebeliğim olucaktı
buketdeniz19 uracolect öyle deme canım Allah büyüktür vardır bir bildiği bekletiyorsa öyle düşün bak bende hamile kalmıştım fakat karnımda öldü ilk bebeğim 5 ay sonra Allahım tekrar nasip etti yani hamile kalsak bile sevinemiyorum korkuyorum o korku içimden hiç gitmiyor Allah isteyen herkese nasip etsin dua et sürekli eminim ki Allah geri çevirmeyecektir sadece zamanı vardır
Esma006 uracolect canım keşke 3 gün değil de 2 gün arayla verseydin daha iyi anlayabilirdik ama 23 ile 29 az bir yükselme olmuş yine de kontrol altında ol