kızlar 11 haftalığım tansiyonumda var yüksek tansiyon ilac da kullanıyorum agrı kesici olarak sadece parol yazdı doktor migren gecmiyor gözüm cıkacak nerdeyse gecen serum vurdurdum serum iyi geliyor ama sürekli seruma para vermek istemiyorum bi tavsiye verir misiniz