Funda40nur Kızlar regl 1 gün gecikti ve bugün test yaptım silik pembe çizgi çıktı pozitif mi ve doktora hemen gitsem görükür mü
DilarAsel Funda40nur öncelikle kan vermenizi tavsiye ederim kan tahliline göre gidersiniz bildiğim kadarıyla beta 3000 üzeri olduğu zaman karından gözüküyor 🎀
mavi343434 Funda40nur canım hangi marka test ben yandım sen yanma , B goodsa yalancı pozitif gösteriyor
Funda40nur DilarAsel Cumartesi gününden itibaren bulantım başladı midem daha önce rahatsızdı geçen senelerde pek üstüne uğratmadım ama test böyle çıkınca acaba mı dedim
nevinbulyaman @Funda40nur kese yada bebek görünmez gitseniz de beta ister kan değerlerinize bakar ben ilk gittim Beta 6,9 41,6 281.9 533.4 Yani bugün 1945 çıktı kesem daha yeni kücük
Aysgl97 Funda40nur canım baya pozitif bu hayırlı olsun 😊 bence git bi kan ver 2 günde bir yükselmesi gerek değerinin
ozlemgr Funda40nur bende bebetime yaptım benimde pozitif alllah kucağımıza almayı nasip etsin cümlemize csnım 🌸
Funda40nur Aysgl97 Ay inşallah ilk hamileliğim olacak bilmediğim için çok emin değilim olamadım içimi rahatlattınız kısa sürede kan verip değerlerime baktırcam
Aysgl97 Funda40nur hayırlısı olsun inşallah 😍 bana da değerinizi yazın lütfen kan verdikten sonra merak ederim 😊