Gebeliğin riskli olduğu için sezeryanı öneriyor olabilir doktorun ama hamile kalır kalmaz detaylı kan tahlili istenir açlık şekerine tokluk şekerine tsh falan bakılması lazım ilk gebeliğiniz mi bilmiyorum ama çok komik bi durum olmuş bu zamana kadar sizden kan tahlili alınmaması