alicsyndrome evdeyken her gün yiyecek bir şeyler ayarlamak gerçekten çok zor. Ben de işe geldiğim için öğünlerimi çok güzel düzenledim. Evde de meyve üzerine züber fındık kreması alıyorum bir kaşık, bazen fellas marka bar artı kahve, zeytinyağlı yapıyorum yoğurtla falan yiyorum hafif oluyor. Pirinç patlağı tercih etmedim ama hamilelik öncesi patlak üzerine züber sürüp tatlı niyetine yiyordum ara öğünde. Salata yapıyorum bazen. Ya da bir kase çorba içiyorum. Aklıma gelenler🤗