Merhaba kızlar. Benım gibi başına gelen varmı acaba? 12.haftamda detaylı ultrasyonda cinsiyet sordugumda doktora bana kıza benzettiğini söylemişti ancak küçük olduğu için emin bir şey söylemedi. 16. haftam da cinsiyetini öğrenmek için doktora gittiğimde bana kız dendi. bana da gösterdi bir çıkıntı görmedim.şuan 18 haftalık hamileyim.idarımda Yanma olduğu için bi doktora gideyım dedim. Bebeğimin kız olduğundan emindim gitme sebebim farklıydı. Doktor ulstrasyonla bakınca bebeğin erkek olduğını ve yızde yuz olduğunu söyledi. Çok şaşkınım kime inacağımı şaşırdım fotoğrafta verdi bana anlayan bilen yardımcı olabilir mi ben çok anlamıyorum. Kız mı erkek mi?
