Kızlar bu ay da olmadı. Adetim hala gelmedi 5 günlük gecikme oldu. Ama beta 0,1 diğer ay için denemelerde neler önerirsiniz? Folik asit te kullanmaya başlayacağım. Gün aşırı birliktelik mi , Ovulasyon testi mi? Hangisi daha iyi olur. 2 aydır deniyoruz , böyle can sıkıcı durumlar olunca da insanın modu düşüyor ister istemez