Deletedmom_8793 Hanımlar bayram sonrası doğumum var sezeryanla 2 adet pijama takımım var gecelik almasam olur mu ilk doğumda almıştım ilk onu giymiştim ama şuan almadım daha
busrasya2334 Deletedmom_8793 bence elbise tarzı bir gecelik iyi olur sezeryan sonrası giymek için en rahatı o oluyor hastanede çıkarken de normal pijama takımı giyip çıkmıştım ben
zgece Bende martta dogumum çanta hazırlamaya başlayacağım bu hafta sadece iki takım pijama koyacağım gecelik evde giyerim gerekirse. İlk doğumda götürmüştüm giyememistim