rabiauns38 kizlar bugün kontrolum vardi. Karnimda agri oldugunu soyledim idrar tahlili verdim ve kalsiyum oksalat degeri cok yuksek cikti doktor bobrek tası düşürdüğümu soyledi ve ilac verdi. Bol su icmek disinda oneriniz varmi