merve_tp benim memnun kaldıklarımı söyliyeyim oyun halısı baya oyalıyordu bebeğimi 3 aylıktan itibaren. Ana kucağı , göğüs pompası, süt poşeti, göğüs pedi olmazsa olmaz bebek çıngırakları, bolca büyüklü küçüklü kısa kollu uzun kollu zıbın, ağız mendilleri, müslin örtüler , emzirme yastığı, emzirme örtüsü pratik oluyor her yerde , Philips avent emzik ( çok kurtarıcı), ateş ölçer, kanguru, park beşik (ahşap beşik almıştım sevmedi ve kullanışlı değildi sattık geri) , konforlu uyumak istiyorsanız özellikle son aylar 3 yastıkla yatmak istemiyorsanız hamile yastığı . Benim en çok memnun kaldığım bunlar bide hem yürüteç hem yürüme arkadaşı kullandık onlardan da memnundum