Mucize0 ben 2 numara kullanıyorum çekiyor. 4 numarada akış çok hızı oluyor süt tazikli gelebilir bu gazda yapar bebekte . Süt ağzının kenarlarından taşıyorsa, sürekli öksürüyorsa veya yutkunurken çok ses çıkarıyorsa dikkat edin biberonu çok dik tutmamaya çalışın. Benim oğlumda ilk başlarda çok yoruluyordu uyuyordu çekmek istemiyor uyuyakalıyordu sabırla verdim çok şükür şu an sorun yok