goktugumm Kızlar benım nasıpse hazırana denk geliyor nerelerden neler aldınız yada ne zaman almaya baslıcaksınız sızce erken mı alısverıse? Benım ufak bı kanama alanım varmıs o korkuttu benı ama almakta ıstıyorum artık
meltemgul goktugumm benim de hazirana denk geliyor hala cinsiyete dair bir şeyler almadım ama biberon beşik bebek arabası falan hepsini aldık😂
3kedili2bebekli goktugumm benim Mayıs sonuna denk geliyor Mart’ta başlayacağım almaya ama benim önceki bebeklerimden beşiğim anakucagim vs var yani sadece kıyafet ve bakım ürünü alacağım diyebilirim siz bu ay yavaş yavaş başlayın derim
sevaldqn1 goktugumm haziran analarım bebişlerinize 0 3 ay yada 3 6 ay takımı çok almayın bolca zıbın alın tavsiyeeeeeee🤌🏻
ozcelik_ Bende büyük eşyalarını almaya başladım şükür Allah izin verirse nisan mayıs gibi kıyafetlerini almaya başlayacak sağlıkla gelsin yavrumuz🤲