Benim ikinci hamileliğim. İlkinde de bunda da troid değerleri yükseldi. Hamilelik süresince hap kullandım,kullanıyorum. Aylık kan verip yine kontrole gidiyorum. Ona göre doz ayarlamadı yapıyorlar. İlk hamileliğimde bir sorun olmadı. Tabi her ay düzenli kontrol gerekli.