Caglasmsk Hzlensr benim 2 defa gelmisti nisanim. Sancimda gelmedi, bi 10 gun sonra fln dogum yaptm nisan geldikten sonra
Beyzan Hzlensr herkeste farklı oluyor sancı gelmeden nişan gelirse ortalama 1 hafta sürüyormuş Doğum yapmak ama sürekli olan bir kanama değil lekelenme şeklinde oluyor
Arbie Hzlensr benim ilk doğumumda nişan geldi iki gün sonra da sancım başladı en son suyum geldı hastaneye gitmiştim 😂nişanın geldiyse sezeryan da olacaksan bi hastaneye git nstye gir sancına acılmana baksınlar acılman varsa vakit kaybetme
Fison Hzlensr geliyor benim sancısız geldi pembemsi leke gibi doktor suyun azalmış diyerek yayıl yapmıştı suni sancıyla doğum yaptım
Hzlensr Caglasmsk birsey olmadi mı peki benm zorunlu sezaryanm olacak acabaa sancımda yok cocuk susuz falan kalmaz demi
Caglasmsk Hzlensr nişan la susuz olmasi alakali degil cnm. Nisan önündeki bikac hafta icinde dogumun baslayacagni gosteriyor. Belki aksama baslar belki 2 haftaya. Ama eger sezeryan olacaksan doktorunu bilgilendr yinede.
Hzlensr Caglasmsk daha yeni cok afedersnz lavobadan cktm 1 dk sonra tekrar bembeyaz su gibi oldu hic sancimda yok bende nisan zannetmştim dogum başlıyor diye 🤗🤗🤗
Crnarz Hzlensr benimde yalancı sancılarım çok var acaba benim nasıl olacak benimde sizin gibi hiç bilgim yok 😔
Hzlensr Arbie nişan mı onuda bilmiyorhm ki 😂 hic sancm falan yok daha yeni lavobadn çıkr çkmaz tekrar bembeyz su geldi sizde bilirsnz hamilelikte hic beyaz gelmiyor 9 aydr ilk defa beyaz olunca dogum zannttm
Beyzan Hzlensr ayy Yok o normal akıntı hatta son haftalarda akıntın iyice artabilir açık renkli kokusuz çok koyu kıvamlı olmayacak şekilde
Caglasmsk Hzlensr nişanı yumurta akı gibi düşün bazzn renksz bazen kanlı. Ama su gbi islandysa suyun geliyo olabilir cnm. Dikkat et bi pecete koy eger komplz islanrsa suyun geliyo demektr.
Hzlensr Crnarz benmde ilk gebeligim gercekten acaba hangisi dogum sancisı hangisi yalanci sancı dogum baslangıci nasil hic bir sey bilmiyorum
Beyzan Hzlensr ya işte herkesinki farklı ben en baştan beri bembeyaz tam da arkadasın dediği şekilde yumurta akı gibi akıntım oluyor 🤷🏻♀️
Arbie Hzlensr cnm nişanı sümük gibi akışkan bişiy olarak düşün su gibi değil zaten anlarsın direk görünce
Beyzan Hzlensr şöyle düşün gerçek Doğum sancısı geçmez kendini tekrar eder sancı geldiği zaman kalk biraz yürü ılık bir duş al ya da uzanıp dinlen yalancı ise geçer ve bir daha uzun bir süre gelmez ama gerçek sancı en fazla 1 saat sonra tekrar gelecek