_Medine Sınırda çıkmış değeriniz muhtemelen 100 lük ya da takip etmenizi isteyebilir. Ben 75 lik yaptım tokluk iyi açlık sınıra yakındı üç aylık şekere baktık normal çıktı şükür. Şimdi de ne olur ne olmaz düzenli baktırıgorum açlığa vs. Biraz pimpirikliyim. Dikkat edersiniz Allah’ın izniyle sorun olmaz