ipekozlemm ah ah bilmez miyim ben dış gebelik geçirdim tek tüpüm yol diğeri tıkalı doktor bana tüp bebek tedavisi ile hamile kalabilirsin dedi sonuç 2 kere hamile kaldım ve şuan 3. İsteyerek mi hayır olmaz dediler ettiler ve ben geçen hafta öğrendim mutlu muyum hayır bir kızım bir oğlum var zaten diyorum ama vardır rabbimin bir bildiği çok ağladım çok üzüldüm sonra dedim ki mucize yani olan olmuş hayırlısı diyelim ve kendimize hamileliğimizi zehir etmeyelim böyle avutuyorum kendimi sizi de böyle teselli edebilirm 🎀