yenibaslangic_ Devlet hastanelerinde kürtajı anestezi vermeden mi yapıyorlar bilginiz var mı özellikle Trabzon
hazirannnn yenibaslangic_ anestezi asla kürtaj olma kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ben bu durumu bilemediğim için üç ay önce kürtajı oldum çok iğrenç bir durum çok acılı Çok sancılı lütfen olma
fatmaa51 yenibaslangic_ anestezili olun kesinlikle söyleyin rica edin kan tutuyor bayılırım filan diyin yapmazlarsa diğer türlüsüne dayanılmaz
kubra62_ Eskiden kurtajlar anestisiz oluyormus ama muşluyum küçük şehir olmasına rağmen anestis verdiler parça da yoktu rahmimi incelttiler biraz 25 dk ilk bir işlem biraz da hastaydim ona rağmen anestezi verdiler sormuyormar ztn prosedür neyse öyle yapıyorlar
cqdmy Sat a göre 8 haftalık gözüküyorum. Şimdi kalbinin atmadığını öğrendim. Kürtaj ol dedi Dr Anestezili olmak istiyorum istanbul ne yapacağim lütfen yardım edinniz