gizemyamn Tiroidim yavaş çalışıyomuş fakat gebe kaldım daha ilk haftalarındayım gebeliğimin. T4 normal şuanlık ilaç kullandınız mı yoksa tiroidin farkında olmadan, tiroid ilacı kullanmadan veya ilaca geç başlayan gebeliği normal, sağlıklı gelişen var mı?
buketttt_ Tiroid hastası değilim ama gebelik öncesinde tsh ı’m sınırda çıkmıştı o yüzden gebeliğin ilk üç ayında tiroid ilacı kullanmam gerektiğini söylediler. Gebe olduğumu öğrenir öğrenmez doktorum kan alıp 50 mg ilaca başladı tsh değerim 1 lere kadar düştü şu an 14. Haftada yım değerler iyi olmasına rağmen ilaca devam ediyoruz.
tugcegldal İki gebeliğimde de düzenli olarak kan tahlili ve ilaç kullandım endokrin doktoru ile ilerledim ona göre dozları düzenledi gayet sağlıklı gebelikler yaşadım. Hatta hamile kalmadan önce 1 sene tiroid ve insülin direnci için tedavi olup öyle hamilelik planladım.