userrrr_ Bende bugün 6+1 oldum haftaya çarşamba tam 7 olacam hayırlıysa kalp atışını duymayı nasip etsin Rabbim 😍🥹
anonim95 Bende 6+2 yim dün doktora muane oldum ultrasonda gözükmedi alttan baktığında kese vardı bebişi de gördü kalp atışı da var dedi🥹 ancak sesi dinletemedi makineden ötürü
gulten_1 Benm de 6+1 oluyor yarın ve ilk muayenem olacak kese kalp atışı hepsi bir arada olur inşallah, saatler çabuk geçse çok merak ediyorum 🤲🏻
mertgencbusra Tam bugün 6+1 hissettiğiniz belirtiler neler ben hamile gibi hiç hissetmiyorum şu an için belirti olarak sanki hiç bir belirtim yok başlar da vardı kese de gözüktü daha kalp atışı duymadık
Username06 mertgencbusra benimde belirtilerim gitti gibi göğsüm falan yumuşadı çoğu kişi normal diyor hormonlardan ama insan korkuyor keseyi gördüm bende sadece
fatmahmut Masalmom_ canım bende bugün gittim kese gorundu bebekte yolksac da yoktu 6+4 benimde goremedi senin kese boyutu ne kadardı
mertgencbusra Username06 bugün tekrar doktora gittim içim rahat etmesi için normal olduğunu genellikle 8. Haftadan itibaren yogunlaştıgını söyledi inşallah kısa zamanda kalp atışlarını duyarız
rumeysakulg Salı gece acilde kan uyuşazlığı iğnesi vuruldum baktılar kesem 16 milimmiş ama kalp atışı duyulmadı Perşembe gideceğim inşaAllah duyarım 6+6 oluyorum
rumeysakulg mertgencbusra eşimle zaten aramızda kan uyuşmazlığı var hafif lekelenme oldu tedbir amaçlı kan alıp iğneyi vurdular
fatmahmut Masalmom_ 8.6 yaziyo 2 hafta sonra gel dedi araştırdım biraz benim kese boyutu haftamla uyumlu değil