Brcndnz sirinella benim de doktorum normal dedi tek başına bir şey ifade etmez dedi çok şükür ama dün gece hiç uyuyamadım düşünmekten
Bayanulu Aylin1987 pazartesi günü yaptırdım fetal eko, çok şükür birsey çıkmadı 😊 doktor hemen hemen herkeste böyle görünüyor bebek yeni oluştuğu için dedi.
Aylin1987 Bayanulu cok sevindim canim. Bende dun doktora gittim. Parlaklik hala duruyor dedi. Birsey cikmaz dedi. Insallah saglikla kucagimiza aliriz bebeklerimizi. 30 .haftamizdayiz