Kizlar selam! 19 ocakta İntergen Babyseq ile fetal dna testi yaptirdim, 11. Haftamda. Yaklaşık 10 gün içinde sonuç çıktı. Cinsiyeti de belirttiler ( bir yakinima paylasim yaptilar- dogrudan anneye soylemiyorlar)
Eger bu surecte dusunen varsa kesinlikle tavsiye ederm. Çok ilgililer, çok nazikler.