efnanhiraa Regl 3 gün var ilk 5 dk içinde kıl gibi incecik gördüm 15 dakika sonra biraz daha netleşti sizce yalancı pozitif olma olasılığı varmi
dalyaluna35 efnanhiraa ilk 5 dk içinde pembemsi cikmasi lazim 15dk kuruma cizgisi olabiliyor ben cok göremedim kuruma cizgisi gibi ama insallah vardir yarin sabah ilk idrarla testi tekrarlayin varsa belirginlesecektir 🌸
ela_0801 efnanhiraa kan falan verirseniz haber verirmisiniz benimki de prodoctor bundan biraz da silik çıktı bende yarın tekrarlıcam da eğer varsa sizde ben de ona göre bilim ❤️
efnanhiraa dalyaluna35 bilmiyorum hafif açık kahve lekelenmem de gelmiş kaybettigim bebeğimde de bu tonlarda gelmişti yerleşme kanaması refld e olabilir var 12 li aldım testi
dalyaluna35 efnanhiraa başınız sag olsun oncelikle.. insallah vardir belki yeni yerleşiyordur yarin sabah tekrar testi yenileyin varsa biraz daha belirginlesecektir insallah vardir 🌸