temizkann0 Merhaba kızlar 17 haftalık hamileyim ayağım kaydı sırt üstü düştüm kanama ağrı vs yok şuan kötü bi durum olsa ne zaman belli olur bu durumu yaşayan var mı 🥹
zamansmomm temizkann0 ben de gecenlerde dusmustum bı gıdın baksınlar benım bı lekelenmem olmustu ondan da korktum ama bebek ıyı cok sukur muhtemelen sızın de bısey olmamıstır ama ıcınız rahatlasın
rabiisso temizkann0 canım ben bu hamileliğimde ilk 10 hafta 3 kere düştüm 😂 Birinde çok sert sırtıma düştüm gittim doktora bişey olmadı şükür. İlk 24 saat kanama çok önemli demişti doktor
sdkaaa temizkann0 bende 16. Haftamda ayağım kaldı kalça üstü düştüm kanamam vs olmadı hemen doktora gittik doktor bu haftalarda bebeği etkilemeyeceğini söyledi ultrasonda baktığımızda da herhangi bir sıkıntı yoktu imkanınız varsa en kısa sürede doktora gidin içiniz rahatlasın
eed21 Muhakkak gidin doktora bu tarz düşme durumlarında bana ebe düşme durumlarında sekiz saate kadar travma olabilir mutlaka görünün demişti. Umarım şu an iyisinizdir ama bu tarz durumlarda belirti beklememek direk doktora görünmek lazım
gizemilker35 33 haftalıkken kaldırımda ayağım kayıp sol kolumun üstüne düşmüştüm Üstelik plasenta previam vardı heran kanamaya karşı dikkatli olmam gerekiyordu acile gitmiştim hemen çok şükür iyidi bebişim Rabbim koruyor sizi de korusun inşallah 🙏