habibe66yks Hergun değil ama 2 gun veya 3 gun arayla ya Türk kahvesi yada nescafe içiyorum günde 1 defa bebeğime zarar verirmi ?
momismom2 habibe66yks mideni rahatsız etmiyorsa gunde 1 fincan serbest 🥰 ilk uc ay tedbirli olmanda fyda var icmesen dha iyi😃
rupar habibe66yks ilk aylar midem bulanmıştı içmemiştim ama şimdi maşallah 3 bardağı buluyor 33 haftalığım.plasenta iş başa düştü yap süzgeçini diyorum :)
pablola habibe66yks çay ve nescafe tüketmiyorum ama sabah kahvaltısından sonra ve akşam Türk kahvesi sade içiyorum 200 ml ye kadar serbest
aslmoms rupar hahaha bu iyiymiş. Ama benm aklımada şu geliyor. Acaba kafeinden uyumayan çocuklar olurlar mı :D Başımıza iş mi alıyoruz acaba.
Gencbirannis Ya zaten gün içinde ne kadar kafein tükettiğinize bağlı çay ne kadar içiyosunuz o mesela 2 bardak türk kahvesi 1 fincan deniliyor için gitsin :)
aslisu01 Benim doktorum nescafe gibi hazır kahveleri önermiyor, filtre kahve sütlü kahve veya Türk kahvesini günde bir bardak içebilirsin demişti.
papatyam3253 Arkadaşlarım hamileyken günde 1 fincan içiyorlardı Bnde ilk 3 ay içemedim tiksindim şuan günde 1 fincan içiyorum
3bebekliannee habibe66yks belli bi miktara kadar kafein tüketilebiliyor hesaplayarak içebilirsiniz ben her gün 2-3 bardak çay 1 fincan Türk kahvesi içiyorum 3.gebeliğim diğer çocuklarımda da bi sıkıntı yaşamadım Allah’a şükür