Arkadaşlar dün muayne ye gitim bebegim şu an 15 haftalık ve baş dönmesi şikayetim vardı birde beyaz akıntım var doktor uyuşmazlık iğneni yapmadım dedi bana ve ben 12 haftalık muayeneye gitigimde böyle bişey demişti hata 12 haftalık ken kanaman lekelenmem yoksa normal demişti 15 haftalık ta kan değerlerine baktı ve idrar testi aldı idrarda kan ve enfeksiyon var dedi kan değerlerine baktı coombs testi. İstedi benden biraz korkuyorum int yazanları okuyuncaa ve detaylı ultrasonna git dedi 20. Haftada benim gibi olan varmı baş ağrısı ve beyaz akıntıdan başka sıkıntı yok akintimdan gebe kaldığından beri vardı normal dediler lutfen. Bilgisi olan içimi rahatlabilirmi