Kızlar merhaba. Yeni doğum yağtım 3 buçuk ay oldu ben zaten anksiyetik bi insanım düşüncelerimde boğuluyorum ve ataklar geçiriyorum yalnız kalamıyorum ve 2 oğlum var artık bitkin mutsuz bi kadın oldum ve eşimde bu durumdan şikayetçi mutsuz artık farkındayım. 2 gündür daha yoğun hissediyorum ve ağlıyorum sürekli ilaç kullanmak istemiyordum ama artık pes ettim yarın randevum var psikiyatride. İlaç başlayacak muhtemelen çünkü hamileyken yazdı ama kullanmadım. Ben saha önce cipralex kullandım ilk 2 3 hafta çok yoğun yan etkiler gördüm ve krizler geçirdim. Sizce daha hafif ilaç yazıp yan etkiyi en hafif derecede atlatabilir miyim ilaç kullanmaya da korkuyorum. Kullanıp iyi olan var Allah rızası için olumlu şeyler duymaya ihtiyacım var