Merhaba size bir şey danışmak istiyorum yeni evliyim ve çocuk düşünüyorum Allah’ın izniyle doğurganlığımın yüksek ve orta seviyede olduğu zamanlar korunmasız ilişkim de oldu o günden bu yana tam 14 gün oldu bugün 5 gün önce erken gebelik testi yapmıştım ve ikinci çizgi aşşşıırrııı silik çok dikkatli bakman lazım gölge gibi böyle gözüküyordu erken olduğu için olabilir mi adet dönemime yaklaşık bir buçuk haftadan fazla var ama içimde adet olacakmışım gibi huzursuzluk ara ara gelen ağrılar sızlamalar da var test yapmaya korkuyorum da gebelik ihtimali var mı acaba siz nasıl öğrendiniz