erken doğdu yoğun bakımda hızlı akışkan biberon kullanmışlar emzirmeye gittiğimde az az emiyordu son 2 gittiğim de emmemeye başladı dün taburcu olduk beni emmiyor sağım yapıp veriyorum öyle içiyor philips avent biberon kullanıyorum şuan süt sağıp veriyorum içiyor onu kendime nasıl alıştırırım ya 35 haftalık doğdu biraz zaman mı vermem gerekiyor anlamadım