kavalakurabiyesi Kızlar bgün güçlü ve net hissetmiyorum arada vuruyor endişe ettim 32+2 olduk yarın randevum var ama acile gitsem mi ?
gmzkml Az da olsa hareket varsa sıkıntı yapma bazen oluyor bir gün çok sessiz ertesi gün kıpraşık 😌 hiç olmazsa endişelen büyüdüğü için artık pek tekme gibi olmaz daha çok dalgalanma gibi olur
kavalakurabiyesi gmzkml teşekkür ederim canım ya aslımda bende hep öyle düşünüyordum az da olsa var diye ama artık haftasıda büyüdü korkuyorum şimdide hıçkırık tuttu yarını bekleyeceğim ❤️
Arzudefneeee Belki uyuyordur bebiş biraz sevdiği şeylerden tüket hareketlenir belki eğer azalırsa yada hissetmezsen doktora git tabi🫶🏻